Преди да се заредим от нисък старт със запретнати ръкави и наточени портфейли, за да посрещнем смело приближаващия Черен петък, поемаме дълбоко въздух и издишваме бавно и полека. Свежият въздух влиза в системата, намества някоя и друга разнебитена чакра и ни напомня, че някой ден това пусто консуматорство ще ни убие.
От толкова пазаруване започваме да се питаме няма ли как хем да се възползваме от офертите на големите търговски вериги, хем съвестта ни да е чиста, че не сме похарчили просто така едни пари? Ако и вие търсите отговора на този въпрос, на 29 ноември направо влезте в който и да е магазин на dm в страната, защото тогава 2% от дневния оборот на веригата ще отиде директно към Центъра по детска хемодиализа към „Специализирана болница за активно лечение по детски болести – проф. д-р Иван Митев" – София.
Вече сме ви разказвали за състоянието, в което беше нефрологичното отделение, и за усилията, които хвърлиха много доброволци, за да подобрят условията за престой на пациентите и работа на медицинския персонал. Страхотно е, че и магазините dm се включват в каузата за подпомагане на Педиатрията, защото това е единствената в страната самостоятелна специализирана детска болница. А децата са в центъра на всичко. Каквато между другото е и философията на Гьотц Вернер – първооснователя на бранда dm – човекът да е в центъра. И когато малко пренаредиш приоритетите Черният петък светва и става Giving Friday. Точно такъв ще е в dm, съвсем в духа на приближаващата Коледа, когато, знаем, колкото повече даваме, толкова повече ще получим.