Кристина Домозетова в отговор на едно от посланията на кампанията за по-висока раждаемост „Направи го сега“ на Движение за национална кауза – ДНК (наречена от самото движение информационна и образователна кампания от ново поколение).

Отговорът на Кристина:

Здравейте,
Аз и сутиенът ми от годините на майчинството сме на ул. „Граф Игнатиев“ 11, адресът на ДНК. Уви, сутиенът беше пълен преди години, но две бременности, раждания и кърмения, а и превалянето на 30-те години, го накараха да виси печално.
Тук съм, за да обявя на #иваниандрей, че:
1. Телата са си наша собственост, а не средство за демографска политика;
2. Децата не са аксесоар и стока;
3. Цинично е да говориш за по-висока раждаемост, когато здравеопазването и образователната система са на такова ниво и наблюдаваме ужасяващи престъпления, свързани с домашно насилие;
А, и нещо друго:
4. Чашката на сутиена е C за кратко. След две кърмения става чашка L as in LONG.


„Селфитата с деца събират повече лайкове“; „Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на нов тиган“; „Бащинството те прави много по-привлекателен“ са сред останалите послания, в кампанията на ДНК, чиято мисия, според сайта на движението, е да пребори един от основните проблеми, свързани с раждаемостта – късното решение за създаване на дете. Председател на ДНК е телевизионният продуцент Андрей Арнаудов, а сред посланиците на кампанията са над 20 известни личности от българския спорт и шоубизнес.
Може би ще харесате
Още от Новини
Кой гледа бебетата на косатките?
Проучване върху 378 косатки показало, че тези с баби живеят по-дълго и че по-възрастните женски им помагат, когато храната е …
Гери за живота с котка, поезията и Петя Дубарова
С фурията Турийска вече сме ви срещали. Сега пак ѝ изскочихме от засада и докато плюеше от стрес в пазва, …
Най-старото кино в София има нужда от помощ
Когато през 20-те години на ХХ в. Мария Влайкова завещава на Министерство на просвещението новостроящия се салон на настоящето кино …