fbpx
И аз съм човек

Когато всичко отива на кино, учи aMBA с Майко Мила и Дом на киното!

1 март 2021

Помните ли с какво облекчение напуснахме 2019 г., за да се отправим към светлата и приятно закръглена 2020-а, в която щяхме да направим всичко, което не сме успели досега, да реализираме всеки велик план, да изпълним всяка мечта и да почнем най-накрая да го владеем този свят?

Не помните? Вероятно защото 2020-а дойде и разказа играта на всичко и сега човек не смее да се погледне в огледалото, камо ли да си прави планове.

Озовахме се в една тотално нова ситуация, която за удобство вече наричаме “новото нормално”. Прибрахме се в домовете си, започнахме да решаваме уравнения с две неизвестни от математиката за шести клас, докато водим “колове”, в които се налагаше да се решават задачи с още много неизвестни.

Менажирахме офис и дом едновременно. Почивахме и работехме или работехме и почивахме на едно и също място. Накрая май само работехме. Дните започнаха да се сливат. Събота си личеше по това, че тръгваме с децата към парка, а животът лека-полека заприлича на един безкраен понеделник. Или четвъртък. Все тая.

И в този график все не оставаше време да помислим за себе си – за реализирането на онази бизнес идея, с която толкова много искаме да се захванем; за онази професионална промяна, за която мечтаем отдавна; за ей онова нещо, каквото и да е то, което ще ни накара да се почувстваме стабилни, мотивирани и щастливи.

Само че хайде вече стига с това. Защото ако има нещо, на което ни научи епичната 2020-а (отиде си, нали?!), то е, че пътят за навън – извън кутията, отвъд ограниченията, въпреки обстоятелствата, – минава отвътре. През собственото ни развитие. И в личен, и в професионален план.

И понеже в личен много се развихме напоследък, време е да помислим за професионалния. Защото не сме само родители, нали така? 

Тази пролет се обръщаме към всички вас, майки и татковци, с желанието да подкрепим реализацията ви отвъд родителството и всички роли, които съвместява то, като заедно с нашите партньори от The Business Institute и Дом на киното обявяваме конкурс за три стипендии за обучение в alternative MBA (aMBA) – една, покриваща 90% от обучителната такса, и две, покриващи 50%. 

Да вдигнат ръце тези от вас, които имат смели бизнес идеи и желание за професионално развитие, но пристъпват към тях с ниска към никаква увереност поради липса на време, организация, познания и какво ли още не.

Вие, с вдигнатите ръце, вече знаете какво ще ви кажем – стига толкова отлагане, “по-удобно” няма да стане. 

Знаем обаче, че не е лесно и че за да се захване човек да се развива професионално и да трупа знания и умения, трябва да има на кого да се опре. Трябва ти някой в твоя отбор. И ето тук се появява The Business Institute, в който повече от 10 години страшно много хора успяват да се научат как да реализират на практика мечтите си за професионално и лично развитие.

Това се случва точно с мениджмънт програма като alternative MBA (aMBA), която обединява мотивирани, търсещи и действащи професионалисти, за които по-ценни са реално приложимите умения от „тежестта“ на дипломата.

Програмата трае 8 месеца и дава знания и ноухау от най-високо качество, базирани на световнопризнати подходи и методи, подкрепени от екип от бизнес експерти фасилитатори и гост-говорители с богат практически опит, както и от компании от българския пазар, които предоставят свои реални бизнес казуси за разрешаване. 

Тази година казусоносител е любимият ни Дом на киното, който освен това подарява на тримата стипендианти билети за цялото семейство за 4 прожекции по избор от редовната програма на киното до края на учебната година.

Може да кандидатствате за стипендиите в специалната платформа за конкурса и побързайте, защото срокът е до 14 март, а имената на тримата стипендианти ще бъдат обявени на 22 март.

Ето малка част от това, което ще ви се случи, ако започнете своя aMBA: 

  • Реален казус на Дом на киното и други компании – български и чуждестранни, действащи на българския пазар
  • Разглеждане на бизнес решения в 360-градусова холистична перспектива през призмата на различните функции в компанията
  • Работа върху бизнес казусите на участниците с помощта на съвременни и иновативни бизнес инструменти за анализ и вземане на решения
  • Ценни преживявания, фокусирани върху развитие и допълване и структуриране на бизнес и лидерски умения и практично приложение в професионалната реалност и проекти на участниците
  • Общност от над 150 професионалисти съмишленици в растящи и стартиращи бизнеси от всички браншове и индустрии, преминали през аМВА програмата, както и връзка с хиляди други алумни на The Business Institute

А ако още се чудите дали аМВА е за вас, прочетете какво ни разказаха две от участничките в програмата – Дина, която е предприемач, дизайнер, проектант, маркетинг консултант и какво ли още не; и Яна, която наред с осиновяването на дъщеричката си, съосновава първия у нас кабинет за термография.

Успех с кандидатстването! Готови… СТАРТ!

Стани автор в Майко Мила

В Майко Мила сме отворени за нови гласове, искащи да разкажат своята история. Винаги сме на линия, ако имате желание да ни изпратите текст, с който да се забавляваме или да научим нещо полезно, или да ни споделите нещо важно. Пишете ни на editorial@maikomila.bg.
ИЗПРАТИ НИ МАТЕРИАЛ
Споделете статията
cross