Ако покажем емоция, ни казват, че драматизираме.
Ако искаме да играем срещу мъже, сме смахнати.
А ако мечтаем за равни възможности, ние сме заблудени.
Когато се борим за нещо, ние сме откачени.
Когато сме прекалено добри, нещо не ни е наред.
А ако се разгневим, значи сме истерични, ирационални, или просто луди.
(...)
Но, щом искат да те наричат луда, добре. Покажи им на какво наистина е способна една луда!
Това е част от текста, който носителката на 23 титли от Големия шлем в тениса Серена Уилямс чете в новата реклама на Nike, излъчена за първи път по време на церемонията по връчването на тазгодишните награди "Оскар".
Кампанията, озаглавена "Мечтай по-лудо", e продължение на рекламния клип Dream Crazy ("Мечтай лудо"), който преди няколко месеца разбуни духовете в САЩ с привличането на Колин Каперник в главната роля. През 2017 г. куотърбекът на "Сан Франциско 49ърс" даде тон на протестите в Националната футболна лига (НФЛ), като първо остана седнал по време на националния химн на САЩ, а след това започна да коленичи с посланието "Няма да остана прав и да показвам уважение към страна, която потиска чернокожите и всички с различен цвят на кожата".
Новото видео на Mike включва още няколко големи спортистки. Сред тях са олимпийската шампионка по спортна гимнастика Симон Байлс, Беки Хамън - помощник-треньор на НБА отбора Сан Антонио Спърс, играещата с хиджаб състезателката по фехтовка Ибтихадж Мухамад, 13-годишната Оливия Мултри (най-младата участничка в американското колежанско първенство по футбол) и много други великолепни жени, коти предефинират значението на израза "луда", с който много често се иронизира, осъжда или подценява поведението на жените в спорта.
Още по темата: